Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
TAK, na życzenie klienta wystawiamy faktury, prosimy o podanie danych do faktury przy składaniu zamówienia. Dane te należy koniecznie podać w polu Uwagi do zamówienia.
Mam problemy z złożeniem zamówienia. Co robić ?
Jeśli wszystko przebiegło prawidłowo i nie otrzymali Państwo e-maila potwierdzającego, wówczas prosimy o sprawdzenie spamu w Waszej poczcie elektronicznej. Natomiast, gdy proces składania zamówienia nie przebiegł prawidłowo (np.: problemy w komunikacji z serwerem), wtedy prosimy o wysłanie informacji na nasz email z podaniem listy zamawianych produktów.
Mam konto pocztowe Gmail i maile od sklepu oznaczane są jako spam. Co robić ?
Filtry spamu Gmaila automatycznie (bez wiedzy właściciela konta) przekierowują potencjalnie niechciane wiadomości do folderu [Gmail]/Spam z pominięciem skrzynki odbiorczej. Zatem niektórzy posiadacze kont pocztowych Gmail nic nie wiedzą o otrzymaniu często pożądanych emaili. Folder [Gmail]/Spam standardowo jest ukrywany także przy logowaniu sie poprzez www. Aby był on standardowo widoczny należy wejść w [Gmail]/Ustawienia/Etykiety i zastosować link pokaż. Jeśli w folderze [Gmail]/Spam znajdziesz wiadomość niewłaściwie zaklasyfikowaną jako spam, możesz usunąć jej oznaczenie. Wystarczy, że zaznaczysz wiadomość i klikniesz przycisk To nie jest spam u góry lub na dole bieżącego widoku. Usunięcie oznaczenia wiadomości spowoduje jej automatyczne przeniesienie do skrzynki odbiorczej.
Czy jest możliwość odbioru osobistego zakupów?
TAK, zakupiony towar można odebrać osobiście w siedzibie firmy.
Wpisałam/em w wyszukiwarkę interesującą mnie frazę, wyników wyszukiwania nie było. Czy to jednoznaczne z tym, ze w ofercie nie ma poszukiwanych produktów?
Nie, mogło się zdarzyć, ze wpisany ciąg znaków jest nieodpowiedni, radzimy skorzystać z opcji Wyszukiwanie zaawansowane.
Czym jest i do czego służy przechowalnia ?
Każdy z towarów ze sklepu możesz dodać do listy życzeń - zawsze gdy zastanawiasz się nad zakupem, gdy chciałabyś/chciałbyś go mieć , ale obecnie nie możesz, lub gdy zamierzasz kupić go w przyszłości, kiedy będzie potrzebny.
Kto płaci za przesyłkę ?
Jeśli kwota zakupów przekroczy wymagany przez nas próg, wówczas sklep craftmania.pl pokrywa koszty wysyłki. W przeciwnym przypadku, koszty pokrywa kupujący. Więcej informacji można znaleźć w dziale Cennik dostaw.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.